.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
60 واحد خدماتی و صنعتی مازندران پتانسیل آلودگی هوا دارند

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه سیستم کنترل آلودگی هوا در 56 واحد صنعتی استان نصب است، اظهار داشت: با این روند 60 واحد خدماتی و صنعتی مازندران پتانسیل آلودگی هوا دارند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رسول علی اشرفی پور در نشست خبری هفته هوای پاک افزود: هم اکنون هفت واحد صنعتی مازندران از طریق سیستم آن لاین تحت نظارت آزمایشگاههای کنترل کیفیت محیط زیست استان فعالیت دارند.
وی خاطرنشان کرد: دنیا اکنون در مرحله گذران فراصنعتی بوده و گازهای ناکس، ساکس و گلخانه های کره زمین را با خطر گرم و ذوب شدن یخ ها در قطب شمال مواجه کرده است.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه قانون پیشگیری از آلودگی هوا سال 74 در کشور تصویب شده است، تصریح کرد: هم اکنون 87 درصد آلودگی هوایی موجود شهرهای ایران به واسطه فعالیت ناوگان حمل و نقلی است.
علی اشرفی پور با بیان اینکه خودروهای در حال تردد کشور استانداردهای لازم زیست محیطی را ندارند، یادآور شد: آلودگی هوا در شهرهای بزرگ سبب بروز بیماری های روانی، روحی و تنفسی شده است.
این مسئول محیط زیست استان با اعلام این مهم که مازندران توانسته امسال در کاهش آلایندگی هوا به موفقیت هایی نائل آید، گفت: هم اکنون 36 واحد صنعتی استان موفق به نصب واحداث سیستم کنترل آلودگی هوا در واحدهای خود شدند.
به گفته وی، در دو سال گذشته نیز 70 درصد واحدهای تولید آسفالت استان مجهز به سیستم کنترل کننده آلودگی هوا شده و شرایط خوبی را نسبت به رعایت استاندارد در آلودگی هوا پیدا کردند.
وی با بیان اینکه طی دو و نیم سال گذشته 20 واحد صنعتی و خدماتی مازندران نسبت به بهینه سازی سیستم کنترل آلودگی هوا در واحدهای خود اقدام کردند، افزود: کارخانجات سیمان نکاء و فولاد مازندران از صنایعی بوده که به صورت آنلاین تولیدات خود را توسط آزمایشگاههای این اداره کل ارائه می دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.